Moja vizija-želja budućnosti

Kao što sam u prošlom tekstu napisao želja mi je dostići onu pravu projekciju moga uma, odnosno želio bi živjeti u vibraciji onog momenta kada me društvo nije počelo kvariti, onog momenta kada sam bio sretan i radostan činjenicom da postojim.



Zapravo cijeli život se svodi da živimo tuđe projekcije odnosno prilagođavamo se tim projekcijama dok naša kreativnost i radost života polako umire zbog nametnute patnje, straha, sramote, unutarnjih glasova roditelja itd. No čemu to uopće koji je smisao tog površno kreiranog čovječanstva odnosno društva?

Čovjek koji bi se htio osloboditi svih tih uvjetovanih koncepata bio bi odbačen što bi nadalje opet rezultiralo patnjom odnosno samoćom, ponajviše zbog protoka energije zvane novac.



Mnogi ljudi koji rade na ovom polju pa i ja iako nemam certifikat koji je potreban opet ovom društvu, znači ti duhovni ljudi ili spiritualni radnici posvećuju podosta vremena kako biti uspješan u tom pogledu prikupljanja novca što je za mene opet prilagođavanje njima, tom istom društvu koje mi se ne sviđa.

No za živjeti i vibrirati s momentom radosti i sreće bez ljubomore i pohlepe teško je mnogima od Vas što ovo čitate te su to u principu razlozi zbog kojih ste nesretni.


Ono što ja smatram rješenjem za spas čovječanstva, je snaga odluke da se odbaci ta nametnuta ideologija te da se nastavi živjeti s momentom sreće i radosti jer kao što gledam svoju kćer takvi dolazimo na svijet i to nam treba jer jedino se s ljubavi možete riješiti zla odnosno davanjem se možete riješiti ljubomore i pohlepe.


I za kraj vjerojatno svi znate da um oslobođen stresa i svih nečistoća umetnutim društvenim konceptima funkcionira bolje te time donosi nove poticaje, nova znanja, novu snagu i radost jer zapamtite ne daju nam da ga koristimo onako kako hoćemo, a o tome u nekom drugom postu.

Daniel Bratić

1 komentar:

  1. poštovani, drago mi je da sam pronašla ovaj link u Vašim najdražim blogovima:
    http://sretan-trenutak.blogspot.com/
    jer je osoba koja piše na ovom linku - osoba iznimne duše i carskog izričaja :)

    lijep pozdrav,
    http://shadowofsoul.blog.hr/

    OdgovoriIzbriši