Budni sanjari

Često kada se govori o nadarenosti, prvo što ljudima padne na pamet je brzina shvaćanja, visok IQ, organiziranost i svestranost. S druge strane, nepažnja, hiperaktivnost, slaba koncentracija, neorganiziranost i sporost će biti osobine koje sigurno neće biti povezane s nadarenošću.



S takvim razmišljanjem, ljudi često zaborave da biti nadaren ne znači uspješno zadovoljavati uvjete koji drugi nameću. Ukalupljivanjem bi svijet bio vrlo siromašno i jednolično mjesto. Biti nadaren je imati nešto vrijedno u sebi, pružiti svijetu nešto novo, dio svojeg pogleda na svijet, dio svoje osobnosti. A kako bi dar oživio potreban je vlastiti odabir, sloboda i ritam.

Upravo je to ono što karakterizira hiperaktivne sanjare. Kako bi mogli nesmetano funkcionirati potreban im je vlastiti ritam i odabir. Zbog te nemogućnosti često znaju ostavljati dvostruku sliku – kao nesposobni, spori 
„izgubljeni“ ali i kao izuzetno sposobni i pametni pojedinci. Na takvu njihovu osobnost bitno utječe emotivni žar koji im omogućuje da snažno dožive nešto vezano uz njihove interese zbog čega znaju ući u stanje duboke koncentracije ili hiperfokusa. U takvoj osobini leži dio njihovog dara koji im daje umjetničku crtu jer kad nešto rade, rade to strastveno. S druge strane, kad rade nešto monotono i njima dosadno ne mogu postati motovirani zbog čega postaju izgubljeni pa i plitki.



Ono što ih također karakterizira je njihovo drugačije funkcioniranje uma. Ono ih čini da razočaraju na vrlo jednostavnim aktivnostima, ali im i omogućuje da iznesu viđenje nečega na potpuno novi i jedinstveni način.

Kao takvi, ne čudi da ostavljaju nepotpunu i krivu sliku o sebi kod ostalih ljudi i zbog čega većina njih nailazi na poteškoće ili bude dijagnosticirana s sindromom ADHD.



Ovih zadnjih dana imao sam priliku razgovarati sa jednim izuzetnim čovjekom posebnih stajališta ili po meni viših vibracija čija je energija prisutna jednim dijelom u ovom tekstu. Specifično je to da je isti kreiran od društva kao i mi i nalazi se u neizbalansiranom ovoju od raznih materijalnih društvenih utjecaja no svejedno je ostao pozitivac i tragač, čovjek pun ljubavi i neiskvarenosti.


Naime neobičan način je kako smo se sreli tako da mi se povečala vjera u sinkronizaciju odnosno u cijeli niz slučajnih događaja koji me smogao u posljednje vrijeme.

Pitao sam se zašto me toliko razumije i zašto odlično razmišlja?
U nekoliko navrata bio sam svjestan mnogih podudaranosti koje su mi se dešavale u zadnjih par godina nevjerovatno zar ne no meni normalno obzirom da takve fenomene proučavam već dugo i svjestan sam istih.

Tragati ili družiti se sa ljudima sličnih osobina može vas dovesti do velikog duhovnog napretka to je jedan od razloga zašto je ovaj tekst i nastao.

Vrijedi spomenuti da nikad ne treba prestati tragati za vlastitim duhovnim poticajima doduše oni sami dođu ili se kao meni stvori čovjek koji me razumije i donese mi novu energiju koja će me pogoniti zasigurno cijelo desetljeće dok se opet nešto novo ne desi.

Ono što se u meni probudilo ovih dana govori u prilog tome da na zemlji postoje ljudi posebnih duhovnih stajališta obzirom da je demonizam jako prisutan i dominantan te ovo prepisujem posebnom stanju iako istinski vjerujem da su mirnija, iskrena odnosno stanja koja proilaze iz ljubavi ona prava istinska stanja svijesti.

Jer svi oni koji vas ne slušaju odnosno koji kritiziraju, pljuju, pokopavaju ili sabotiraju vaše tvrdnje u principu su paraziti koji vam ne daju energiju za dalji razvoj vaše filozofije nego ju crpe zadovoljavajući si vlastiti ego.
Mene je ovaj ponovno probudio i dao mi energije za daljne vlastite studije i filozofije.

Pa evo i ja osobno smatram da će nokolicina mojih poznanika ovo pročitati i reči da sam puko no nije me briga iako sam ih spomenuo za primjer čisto da vide kakve stvari predviđam no tu su još neke dublje istine koje ne idu s ovim
tekstom...

To će spomenuti svi oni koji nisu bili iskreni samnom te oni koji ne razumiju duhovnu stranu ljudskog bića.



Ukoliko imate neke druge poticaje odnosno drugačije polje na kojem se dokazujete odnosno ukoliko se smatrate osobom posebnog, drugačijeg razmišljanja vjerujem da će vam pomoći sličan čovjek koji vas razumije odnosno onaj koji vam daje energiju tokom razgovora.

Moj daljni rad na ovakvim sličnim tematikama podupire jedan jako dobar prijetelj iz ranog djetinjstva kojeg sam otkrio pred malo zbog raznih društvenih utjecaja nažalost tek sad, a i majstor indirektno koji je ljepio pločice s početka teksta :-)

Na moje pitanje spomenutom prijatelju. Što misliš raditi u budućnosti obzirom da te ja ne vidim u tom sadašnjem poslu. Odgovorio mi je vrlo brzo i bez kolebanja:
Stajat ću pred publikom odnosno masom ljudi te ću voditi propovjed odnosno duhovno ću voditi ljude te ću time pomoći čovječanstvu no do tog dana moram još puno propatiti jer valjda tako treba biti. Smatram da je pod time mislio da se još gradi.

Isto tako i ja osječam duhovni poziv u sebi te sam tog trena shvatio da smo obojica izabrani kao još nekolicina drugih koje u zadnje vrijeme otkrivam zbog neke brže vibracije u svijetu, shvatio sam također da nas ima još i da smo pravilno raspoređeni, isto tako pozivam sve one koji su tekst razumjeli sa onog višeg spektra bez predrasuda da mi se jave možda nađemo neku mirnu klupicu za razgovor.

Možda saznamo nešto novo!

Daniel Bratić

:dio teksta radi lakšeg izražavanja preuzet sa: http://www.budenje.hr/
 

1 komentar: